FAQ
Formátování a olepování
- Jaký je termín dodání formátovaných a olepovaných dílců
Standardně do 10 pracovních dní, avšak vždy záleží na konkrétním vytížení výroby. Informace Vám poskytne pracovník callcentra. - Olepíte mi mnou dodané již naformátované dílce?
Ne. V tomto případě nemůžeme ručit za kvalitu námi odvedené práce ani za dodaný materiál, tudíž tuto možnost nenabízíme. - Je možno naformátovat a olepit neskladové položky?
Formátování a olepování je z důvodu rychlosti a kvality možné pouze u nás zakoupeného skladového materiálu. V případě požadavku na neskladový materiál Vám nabídneme alternativní skladovou položku. Pokud preferujete naformátovat a olepit neskladový materiál od našich dodavatelů, je možno toto po domluvě zajistit, ale dodání hotových dílců se prodlouží o dobu dodání neskladového zboží (i o několik týdnů dle konkrétní situace). - Naformátujete mi materiál jiného než Vašeho výrobce?
Ne. - Mohu si u Vás uschovat zbytky materiálu na další zakázku?
Zbytky materiálů je nutné odebrat nejpozději do 3 pracovních dnů od vyhotovení zakázky, po tomto termínu budou zbytky zlikvidovány. - Do kdy si musím odebrat zakázku na osobní odběr?
Zakázky, které jsou určeny k osobnímu odběru, je nutno odebrat nejpozději do 3 pracovních dní od vyhotovení zakázky. O zhotovení zakázky Vás bude informovat náš pracovník. - Mám IČ, jak mám vyplnit nářezový formulář?
Nářezový formulář si vyplníte po přihlášení pod odkazem "Nářezový formulář" v horní navigační liště e-shopu. Návod na vyplnění formuláře je součástí formuláře.
Výroba posuvných dveří
- Jaký je termín dodání formátovaných a olepovaných dílců?
Standardně do 10 pracovních dní, avšak vždy záleží na konkrétním vytížení výroby. Informace Vám poskytne pracovník callcentra. - Potřebuji vyrobit dveře se šikminou, jak je mám zadat do poptávky?
Šikminy nevyrábíme.
Objednávky
- Nezobrazují se mi ceny v e-shopu, co mám dělat?
Pro zobrazení cen je nutno se přihlásit, odkaz zde: https://www.drevomaterial.cz/prihlasit nebo v horním menu vpravo nahoře. - Zapomněl(a) jsem heslo pro přihlášení. Můžete mi ho zaslat?
Heslo je možno nechat zaslat na e-mail zadaný při registraci kliknutím zde. Vaše heslo z důvodu GDPR nevidíme. - Nevím, jaký e-mail jsem zadal(a) při registraci na Váš web. Kde ho zjistím?
Zavolejte na callcentrum, tel.: +420 777 223 223, kde Vám kolegyně sdělí zadaný e-mail. - Chci si objednat položku, kterou nemáte na e-shopu, jak to udělám?
Pokud se jedná o sortiment, který vede některý z našich partnerů, je možno objednávku zaslat na e-mail objednavky@drevomaterial.cz.
Sortiment
- Prodáváte řezivo / palubky / latě / trámy / …?
Ne. Neprodáváme žádný sortiment související s řezivem. Ze stavebních materiálů vedeme pouze MFP panely, překližky příp. jiné dřevotřískové desky.