FAQ

Formátování a olepování

  1. Jaký je termín dodání formátovaných a olepovaných dílců
    Standardně do 10 pracovních dní, avšak vždy záleží na konkrétním vytížení výroby. Informace Vám poskytne pracovník callcentra.
  2. Olepíte mi mnou dodané již naformátované dílce?
    Ne. V tomto případě nemůžeme ručit za kvalitu námi odvedené práce ani za dodaný materiál, tudíž tuto možnost nenabízíme.
  3. Je možno naformátovat a olepit neskladové položky?
    Formátování a olepování je z důvodu rychlosti a kvality možné pouze u nás zakoupeného skladového materiálu. V případě požadavku na neskladový materiál Vám nabídneme alternativní skladovou položku. Pokud preferujete naformátovat a olepit neskladový materiál od našich dodavatelů, je možno toto po domluvě zajistit, ale dodání hotových dílců se prodlouží o dobu dodání neskladového zboží (i o několik týdnů dle konkrétní situace).
  4. Naformátujete mi materiál jiného než Vašeho výrobce?
    Ne.
  5. Mohu si u Vás uschovat zbytky materiálu na další zakázku?
    Zbytky materiálů je nutné odebrat nejpozději do 3 pracovních dnů od vyhotovení zakázky, po tomto termínu budou zbytky zlikvidovány.
  6. Do kdy si musím odebrat zakázku na osobní odběr?
    Zakázky, které jsou určeny k osobnímu odběru, je nutno odebrat nejpozději do 3 pracovních dní od vyhotovení zakázky. O zhotovení zakázky Vás bude informovat náš pracovník.
  7. Mám IČ, jak mám vyplnit nářezový formulář?
    Nářezový formulář si vyplníte po přihlášení pod odkazem "Nářezový formulář" v horní navigační liště e-shopu. Návod na vyplnění formuláře je součástí formuláře.

Výroba posuvných dveří

  1. Jaký je termín dodání formátovaných a olepovaných dílců?
    Standardně do 10 pracovních dní, avšak vždy záleží na konkrétním vytížení výroby. Informace Vám poskytne pracovník callcentra.
  2. Potřebuji vyrobit dveře se šikminou, jak je mám zadat do poptávky?
    Šikminy nevyrábíme.

Objednávky

  1. Nezobrazují se mi ceny v e-shopu, co mám dělat?
    Pro zobrazení cen je nutno se přihlásit, odkaz zde: https://www.drevomaterial.cz/prihlasit nebo v horním menu vpravo nahoře.
  2. Zapomněl(a) jsem heslo pro přihlášení. Můžete mi ho zaslat?
    Heslo je možno nechat zaslat na e-mail zadaný při registraci kliknutím zde. Vaše heslo z důvodu GDPR nevidíme.
  3. Nevím, jaký e-mail jsem zadal(a) při registraci na Váš web. Kde ho zjistím?
    Zavolejte na callcentrum, tel.: +420 777 223 223, kde Vám kolegyně sdělí zadaný e-mail.
  4. Chci si objednat položku, kterou nemáte na e-shopu, jak to udělám?
    Pokud se jedná o sortiment, který vede některý z našich partnerů, je možno objednávku zaslat na e-mail objednavky@drevomaterial.cz.

Sortiment

  1. Prodáváte řezivo / palubky / latě / trámy / …?
    Ne. Neprodáváme žádný sortiment související s řezivem. Ze stavebních materiálů vedeme pouze MFP panely, překližky příp. jiné dřevotřískové desky.