Reklamace
Zjistili jste při rozbalení u produktu vadu? Neváhejte nás kontaktovat. Stáhněte si reklamační formulář, vyplňte a zašlete zpět na naši adresu (Orlická kasárna 738, 564 01 Žamberk). Pokusíme se ji vyřešit v co nejkratším čase.
Formulář reklamace si můžete stáhnout zde: Word / PDF. Více podrobnějších informací a reklamační řád najdete níže.
Reklamační řád
obchodní společnosti Dřevomateriál s.r.o., se sídlem Žamberk, Orlická kasárna 738, PSČ 564 01, IČ: 25954024, zapsané v obchodním rejstříku vedeném Krajským soudem v Hradci Králové, oddíl C, vložka 17369.
Reklamační řád stanovuje postup ohledně práv z vadného plnění - zboží zakoupeného zákazníky - podnikateli.
- Při převzetí zboží je nutné zásilku řádně zkontrolovat. Dále je nutné zkontrolovat počet nákladových kusů zásilky. U zboží odesílaného prostřednictvím dopravce je nutné v případě neodpovídajícího počtu nákladových kusů zásilky uvést výhradu do reklamačního protokolu dopravce. Pokud tak kupující neučiní, potvrzuje svým podpisem převzetí zásilky bez výhrad. V případě jakéhokoli poškození přepravního obalu je nutné s dopravcem písemně sepsat výhradu k převzetí zásilky, následně provést kontrolu obsahu zboží a v případě zjištění poškození zboží sepsat s dopravcem reklamační protokol.
- Reklamaci zjevných vad je nutné uplatnit ihned při převzetí. Reklamaci skrytých vad je nutné uplatnit bez zbytečného odkladu poté, co ji kupující mohl při dostatečné péči zjistit.
- Reklamaci zakoupeného zboží lze uplatnit pouze při dodání všech požadovaných dokumentů:
- Fotografie / video reklamované položky
- Vyplněný reklamační protokol (formulář reklamace si můžete stáhnout zde: Word / PDF)
- Informaci o požadovaném řešení
- Veškeré dokumenty zašlete elektronicky na e-mail: reklamace@drevomaterial.cz.
- Pokud nebudou podané veškeré požadované dokumenty, bude reklamace automaticky zamítnuta.
- Při nahlášení reklamace je nutné vyplnit všechna povinná pole v reklamačním formuláři, jedná se zejm. o číslo daňového dokladu, číslo dodacího listu, kód a název sortimentu, reklamovaný počet, důvod reklamace (specifikace vady) a požadavek na způsob vyřízení reklamace. Nedílnou součástí reklamačního formuláře je fotodokumentace.
- Vyžaduje-li reklamace posouzení zboží, zajišťuje jeho vrácení na provozovnu prodávajícího na adrese Orlická kasárna 738, 564 01 Žamberk kupující.
- Obdrží-li prodávající od kupujícího písemné oznámení o vadách zboží a uplatnění nároků kupujícího z vad zboží, je povinen toto oznámení prověřit. Výsledek prověřování oznámí prodávající kupujícímu nejpozději do 30-ti kalendářních dnů od obdržení oznámení o vadách s tím, že shledá-li prodávající nárok kupujícího oprávněným, učiní v téže lhůtě nezbytná opatření vedoucí k uspokojení nároku kupujícího z vad zboží.
- Zboží k vrácení zpět musí být kompletní (pokud není dohodnuto jinak) v původním kompletním neponičeném obalu a musí být před vrácením skladováno tak, aby nedošlo k jeho poškození. Pokud bude se zbožím manipulováno pomocí vysokozdvižného vozíku, musí být zboží uloženo na prokladech, a to tak, aby nedošlo k poškození při manipulaci. Vrací-li se zboží, které bylo dodáno samostatně na paletě, je potřeba toto zboží poslat zpět dostatečně zabalené a upevněné na paletě a před odesláním je nutné zajistit fotodokumentaci zboží bez obalu i v obalu. Vrací-li se zboží zabalené v originálním obalu od výrobce, nesmí být obal nikterak popsaný, veškeré písemnosti je nutné vložit do obalu.